1. Pruprietà chimica: Benzoate di metilu hè relativamente stabile, ma hè idrolizatu per generà l'acidu benzoicu è u metanolu quandu hè riscaldatu in presenza di alkali causticu. Ùn ci hè micca cambiatu quandu si riscalda in un tubu sigillatu à 380-400 ° C per 8 ore. Quandu si pirolizza nantu à a rete metallica calda, si formanu benzene, bifenile, metilfenil benzoate, etc. L'idrogenazione à 10 MPa è 350 ° C genera toluene. Benzoate di metile hè sottumessu à una reazione di transesterificazione cù alcoli primari in presenza di etanolate di metalli alkali. Per esempiu, 94% di a reazione cù l'etanol à a temperatura di l'ambienti diventa etil benzoate; 84% di a reazione cù propanol diventa propyl benzoate. Ùn ci hè micca una reazione di transesterificazione cù isopropanol. L'ester di l'alcoolu benzilicu è l'etilene glycol utilizanu cloroformu cum'è solvente, è quandu una piccula quantità di carbonate di potassiu hè aghjuntu à u reflux, l'etilenglicol benzoate è una piccula quantità di ethylene glycol benzhydrol ester sò ottenuti. Benzoate di metile è glicerina utilizanu piridina cum'è solvente. Quandu si riscalda in presenza di metoxidu di sodiu, a transesterificazione pò ancu esse realizatu per ottene benzoate di glicerina.
2. L'alcolu metil benzilu hè nitratu cù l'acidu nitricu (densità relativa 1,517) à a temperatura di l'ambienti per ottene metil 3-nitrobenzoate è metil 4-nitrobenzoate in una proporzione di 2: 1. Utilizendu l'ossidu di thorium com'è catalizzatore, reagisce cù l'ammonia à 450-480 ° C per pruduce benzonitrile. Scaldate cù pentachloru di fosforu à 160-180 ° C per ottene u cloruru di benzoile.
3. Benzoate di metilu forma un compostu molekulari cristallinu cù trichloru d'aluminiu è clorur di stagnu, è forma un compostu cristalinu flaky cù l'acidu fosforicu.
4. Stabilità è stabilità
5. Materiali incompatibili, oxidanti forti, alkali forti
6. Periculi di polimerizazione, senza polimerizazione