Benzoate di metile 93-58-3

Breve descrizione:

Benzoate di metile 93-58-3


  • Nome di u produttu:Benzoate di metile
  • CAS:93-58-3
  • MF:C8H8O2
  • MW:136.15
  • EINECS:202-259-7
  • Caratteru:fabricatore
  • Pacchettu:1 kg/sacco o 25 kg/tamburo
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Descrizzione

    Nome di u produttu: Benzoate di metile

    CAS: 93-58-3

    MF: C8H8O2

    MW: 136,15

    Densità: 1,088 g/ml

    Puntu di fusione: -12 ° C

    Puntu di ebulizione: 198-199 ° C

    Confezione: 1 L/bottiglia, 25 L/tamburo, 200 L/tamburo

    Specificazione

    Articuli Specificazioni
    Apparizione Liquidu incolore
    Purità ≥99%
    Culore (Co-Pt) ≤10
    Acidità (mgKOH/g) ≤0,1
    Acqua ≤0,5%

    Applicazione

    1.It pò ièssiri usatu comu disolvente per l'esteri di cellulosa, resina sintetica è gomma, è ausiliarii di fibre polyester.

    2.Hè ancu usatu per a preparazione di sapori alimentari. Hè usatu per fà fragole, ananas, cherry, rum è altre essenza.

    Pruprietà

    Hè miscibile cù etere, metanolu è etere, ma insoluble in acqua è glicerina.

    Storage

    Precauzioni per u almacenamentu Conservate in un magazzinu frescu è ventilatu. Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore. A temperatura di almacenamiento ùn supera i 35 ℃, è l'umidità relativa ùn supera u 85%. Mantene u cuntinuu ben chjusu. Si deve esse guardatu separatamente da oxidanti, alcalis, è chimichi comestibili, è evite u almacenamentu mistu. Equipatu cù a varietà adatta è a quantità di l'equipaggiu di u focu. L'area di almacenamento deve esse furnita cù equipaggiu di trattamentu d'emergenza per fughe è materiali di almacenamentu adattati.

    Stabilità

    1. Pruprietà chimica: Benzoate di metilu hè relativamente stabile, ma hè idrolizatu per generà l'acidu benzoicu è u metanolu quandu hè riscaldatu in presenza di alkali causticu. Ùn ci hè micca cambiatu quandu si riscalda in un tubu sigillatu à 380-400 ° C per 8 ore. Quandu si pirolizza nantu à a rete metallica calda, si formanu benzene, bifenile, metilfenil benzoate, etc. L'idrogenazione à 10 MPa è 350 ° C genera toluene. Benzoate di metile hè sottumessu à una reazione di transesterificazione cù alcoli primari in presenza di etanolate di metalli alkali. Per esempiu, 94% di a reazione cù l'etanol à a temperatura di l'ambienti diventa etil benzoate; 84% di a reazione cù propanol diventa propyl benzoate. Ùn ci hè micca una reazione di transesterificazione cù isopropanol. L'ester di l'alcoolu benzilicu è l'etilene glycol utilizanu cloroformu cum'è solvente, è quandu una piccula quantità di carbonate di potassiu hè aghjuntu à u reflux, l'etilenglicol benzoate è una piccula quantità di ethylene glycol benzhydrol ester sò ottenuti. Benzoate di metile è glicerina utilizanu piridina cum'è solvente. Quandu si riscalda in presenza di metoxidu di sodiu, a transesterificazione pò ancu esse realizatu per ottene benzoate di glicerina.

    2. L'alcolu metil benzilu hè nitratu cù l'acidu nitricu (densità relativa 1,517) à a temperatura di l'ambienti per ottene metil 3-nitrobenzoate è metil 4-nitrobenzoate in una proporzione di 2: 1. Utilizendu l'ossidu di thorium com'è catalizzatore, reagisce cù l'ammonia à 450-480 ° C per pruduce benzonitrile. Scaldate cù pentachloru di fosforu à 160-180 ° C per ottene u cloruru di benzoile.

    3. Benzoate di metilu forma un compostu molekulari cristallinu cù trichloru d'aluminiu è clorur di stagnu, è forma un compostu cristalinu flaky cù l'acidu fosforicu.

    4. Stabilità è stabilità

    5. Materiali incompatibili, oxidanti forti, alkali forti

    6. Periculi di polimerizazione, senza polimerizazione


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi