Etile P-TuLenesulesulfonate CAS 80-40-0
Nome di u pruduttu: Etyl P-Tuoluenesulfonate
Cas: 80-40-0
MF: c9h12o3s
MW: 200,25
Densità: 1.174 G / ml
PUNTU DI MUTURA: 29-33 ° C
Pacchettu: 1 l / buttiglia, 25 L / Drim, 200 l / Drum
1.It pò esse usatu cum'è etyylation reagente è materiale sessuale intermediu, è ancu cum'è più toccu di l'acetatu cellulosa.
2. L'usu hè adupratu per pruduce u broma di benzylammonio in l'industria farmaceutica.
3. Agente di Alkylating: Utilizà i gruppi d'etilina in diverse composti organici attraversu riazzioni di sustituzione nucleofilica.
4. Sintesi di sulfonati: si pò esse usatu per preparà sulfonati, chì sò intermediari utili in a chimica organica.
5. Precursore per altre reazzione: Etile P-Tualeesesesulfonate pò esse aduprata per sintetizzà e droghe, chimichi agriculi è altri chimichi fini.
6. Catalyst: in certi casi, Pò esse agisce cum'è catalònatore per certe ragioni chimichi.
Hè solubulu in Ethanol, ether, benzene, insoluble in acqua.

Guardatu in un locu seccu, ombra, ventilatu.
1. Temperatura: tenda in un locu frescu è seccu luntanu da u calore è u sole direttu. Ideale, deve esse guardatu à a temperatura ambientali.
2. U containeru: Aduprate container assistenti fatti di materiali cumpatibili (cum'è u vetru o certu plastichi) per prevene a contaminazione è evaporazione.
3. Ventilazione: Assicuratevi chì a zona di almacenamiento hè ben ventilata per evità l'accumulazione di vapore.
4. Separazione: Mantene luntanu da sustanzi incompatibili cum'è l'ossi forti è basi forti.
5. Etichetta: A etichetta chjaramente l'insignante cù u nome chimicu, l'infurmazioni di periculi, è a data di u ricevimentu.
6. Precauzioni di Sicurezza: osservate tutte e linee di sicurezza pertinenti è i regulamenti per a manipulazione è di almacenà a chimica.
Cunsiglii Generale
Cunsultate un duttore. Mostra stu manuale tecnicu di sicurità à u duttore in situ.
Inhale
Se inhalatu, move u paziente à l'aria fresca. Si cessate di respira, dà respirazione artificiale. Cunsultate un duttore.
Cuntattu di a pelle
Rinfrescà cù sapone è assai acqua. Cunsultate un duttore.
Cuntattu di l'ochji
Rinfriscà bè cù una mansa d'acqua per almenu 15 minuti è cunsultate un duttore.
Ingestiione
Ùn mai alimentà qualcosa da a bocca à una persona inconsciente. Rinfrescate a bocca cù l'acqua. Cunsultate un duttore.
1. Conformiazione regulatoria: assicuratevi di rispetti cù in regulamenti lucali, naziunali è internaziunali in quantu à u trasportu di i Chimichi. Questu pò esse include in seguitu à l'urganisazione di e linee cum'è u Dipartimentu di u Dipartimentu di i Stati Uniti (DOT) o l'associu di trasportu internaziunale (Iata).
2. L'etichettante propiu: etichettà chjaramente u cuntaineru di spedizione cù u nome chimicu, simbulu di a perfure, è qualsiasi infurmazione di sicurità pertacente. Se applicabile, utilizate etichette di periculu adatti, cum'è simbuli inflammabili o tossichi.
3. Packaging: usanu materiali imballaggiatti adattati chì sò cumpatibili cù etyl p-toluenesulfonate. U containeru deve esse fucile è micca facilmente rompe. Un segnu secundariu pò esse necessariu per prevene u spillage.
4. Controllu di a temperatura: Sì necessariu, assicurazione cundizioni di spedizione à mantene una temperatura stabile per prevene di degradazione o reazzione indesenziale.
5. Documentazione: questu include tutti i documenti di spedizione finale cum'è a foglia di dati di sicurità (SDS), dichjarazione di spedizione è qualsiasi permessi necessarii.
6. A furmazione: assicurà chì u persunale hè participatu à u prucessu di trasportu sò furmati per gestisce materiali periculosi è capisce e prucedure d'emergenza in l'eventuali di un spill o accidente.
7. Risposta di emergenza: Avè un pianu d'emergenza in u locu in casu di una fuga o spillata durante u trasportu. Questu includenu d'avè un kit di spill è l'equipaggiu protettivu persunale (PPE) pronta.
8. Evite materiali incompatibili: Assicuratevi chì l'etile P-toluenesolulate ùn hè micca trasportatu inseme cù materiali incompatibili chì ponu causà reazione periculosi.


Iè, Etile di Etile p -oluennulate hè dannusu. Eccu alcuni punti chjave nantu à i so danni putenziali:
1. Toxicità: Etile P-Tuliesesesulesulfonatu pò causà irritazione à a pelle, l'ochji, è u trattu respiratoriu. L'esposizione à longu andà o ripetuta pò causà danni più serii à a salute.
2. Carcinogenicità: Eppuru chì i solfonati ùn sò micca classificati cum'è i carcinogeni umani, i studii di l'animali anu dimustratu chì alcuni zulfonati anu effetti carcinogeni. Dunque, a prudenza hè cunsigliata.
3. Impattu ambientale: S'ellu hè filtratu in grande quantità, pò causà dannu à a vita aquatica è l'ambiente.
4. Precauzioni di Sicurezza: Quandu urganizendu etiliu etyl p-tolueneses.comTale di protetti prutetti (PPE) cum'è guanti, goggles, prutezzione respirativa, se ne necessariu. U travagliu sempre in una zona ben ventilata è seguitate linee di sicurità.
5. Fogliu di dati di sicurezza di a sicurità materiale: Sempre riferite i MSDs per l'infurmazioni specifiche nantu à i periculi, manipulazione, manipulazione, è misure d'emergenza assuciatu cù etyl p -oluenesfonumente.