Diisopropyl malonate casonate casella-64-7
Nome di u produttu: Malonate di diisopropiliu
Cas: 13195-64-7
MF: C9H16O4
MW: 188.22
Punt Punto: -51 ° C
Punto di cusbimentu: 93-95 ° C
Densità: 0.991 G / ml
Pacchettu: 1 l / buttiglia, 25 L / Drim, 200 l / Drum
U Malonate di Frenchopropil hè principalmente usatu in sintesi organica è hà assai usi, cumprese:
1. Bloccu di costruzione in sintesi: Hè un bloccu di edifiziu versatile in a sintesi di diverse composti organici cumpresi farmaceutics è agrochimichi.
2. Sintesi di malonate: In solitu usata in sintesi malonate, chì hè un metudu per pruduce un furiu carboxlici è i so derivati.
3. Preparazione di β-Ketoester: U Malonate di Diisopropil pò esse reagisce cù una varietà di reagenti per preparà β-ketoer, chì hè un impurtante intermediatu in a chimica urganica.
4. Farmaceuticu: hè adupratu in a sintesi di certi composti farmaceutichi è aiuta in u sviluppu di droghe.
5. Applicazione di Ricerca: In a ricerca accademica è industriale, hè aduprata di sviluppà e novi reactions chimichi è i metudi chimichi.
6. Malonate di diisopropil hè un intermediu di u fungicida, dadinril.
Hè insolubile in acqua, solubile in Ester, Benzene, etere è altri solventi organichi.

Guardatu in un locu seccu, ombra, ventilatu.
1. CONTAINER: STORE IN CONTAINERI EVENTI PER PREVENTI SOTAMINAZIONE È EVAPORAZIONE. Aduprate cuntenituri fatti di materiali cumpatibili cum'è u vetru o di certe plastica.
2. Temperatura: Guardate u compostu in un locu frescu, seccu di u sole direttu è fonti di calore. Ideale, deve esse guardatu à a temperatura ambientale o in u frigorifero, secondu à cunsiglii specifiche.
3. Ventilazione: Assicuratevi chì i zoni di almacenamento sò ben ventilati per minimizà l'accumulazione di vapori.
4. Etichetta: A etichetta chjaramente l'insignante cun nome chimicu, cuncentrazione, è infurmazioni periculari.
5. Incompatibilità: Mantene luntanu da l'ossidanti forti, acidi è altri sustanzi incompatibili per prevene e reazzione periculose.
6. Accessu: Mantene in un locu sicuru luntanu da e persone micca autorizate è assicurà a foglia di dati di sicurezza (SDS) hè accessibile.
Cunsiglii Generale
Cunsultate un duttore. Mostra stu manuale tecnicu di sicurità à u duttore in situ.
Inhale
Se inhalatu, move u paziente à l'aria fresca. Si cessate di respira, dà respirazione artificiale. Cunsultate un duttore.
Cuntattu di a pelle
Rinfrescà cù sapone è assai acqua. Cunsultate un duttore.
Cuntattu di l'ochji
Rinfriscà bè cù una mansa d'acqua per almenu 15 minuti è cunsultate un duttore.
Ingestiione
Hè pruibitu di induce vomiting. Ùn mai alimentà qualcosa da a bocca à una persona inconsciente. Rinfrescate a bocca cù l'acqua. Cunsultate un duttore.
Cum'è parechji chimichi, u malonate di diisopropiliu posa certi periculi. Eccu alcuni di i periculi potenzali assuciati:
1. Flammabilità: Malonate di diisopropilia hè infiammabile è deve esse tinutu da e fiamme aperte, sparghje è fonti di calore.
2. Periculi di salute:
A pelle è l'irritazione di l'ochju: cuntattu cù a pelle o l'ochji ponu causà irritazione. Indettate l'equipaggiu protettivu quandu a manipulazione.
RISCU INHALAZIONE: Inalazione di u vapore pò causà irritazione respiratorja. A ventilazione adatta deve esse mantinuta quandu utilizate stu cumpostu.
3. Tossicità: Eppuru chì u Malonate di u diisopropil ùn hè micca classificatu cum'è una sustanza altamente tossica, hà sempre bisognu di esse trattatu cun cura. L'esposizione à longu andà o l'esposizione à l'alta cuncentrazione pò causà effetti di salute avversi.
4. Periculu ambientale: pò esse dannusu per a vita acquatica, cusì i metudi di dispusizione dunque deve seguità per prevene a contaminazione ambientale.
